Δημιουργία ιστοσελίδας Power Deal

Μπορεί μία και μόνο σελίδα να ρίξει άπλετο φως στο “μαύρο” της καθημερινότητας χιλιάδων πολιτών που αγκομαχούν να πληρώσουν λογαριασμούς ρεύματος;

Η κατασκευή της ιστοσελίδας για την εταιρεία Power Deal από την OnlyOne μετατρέπει το παραπάνω “όνειρο θερινής νυκτός” σε απτή δυνατότητα.

Αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες της εποχής, η Power Deal εξασφαλίζει στους πελάτες της τις πλέον οικονομικές χρεώσεις ηλεκτρικής ενέργειας, για το σπίτι ή την επιχείρηση.

Στο όραμα της παρόχου για μια πιο φωτεινή πραγματικότητα, έδωσε ψηφιακή υπόσταση η OnlyOne κατασκευάζοντας την εταιρική της ιστοσελίδα.

Εμπνεόμενοι από τις σύγχρονες τάσεις Web Design πραγματοποιήσαμε κατασκευή ιστοσελίδας μιας σελίδας, υπογραμμίζοντας την ευκολία πλοήγησης και εξασφαλίζοντας στο site υποδομή mobile friendly.

Οι ενέργειες που πραγματοποιήσαμε για την ιστοσελίδα της Power Deal

Χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε “one page website” συνιστά η παροχή της “τέλειας ποσότητας” πληροφορίας στον χρήστη ώστε να λάβει μια απόφαση.

Με τους πλατειασμούς, τα “περιττά στοιχεία” και τα μακροσκελή κείμενα να μην έχουν θέση στο site, η προσοχή του χρήστη επικεντρώνεται στην επιθυμητή ενέργεια.

To συνολικό layout του website, οι εικόνες, τα γραφικά, τα χρώματα εναρμονίζονται με τις απαιτήσεις εκπλήρωσης του στόχου· κι αυτός δεν είναι άλλος από την κατεύθυνση του επισκέπτη στα conversion points.

Στην περίπτωση της Power Deal διαμορφώσαμε όλες τις προϋποθέσεις μετατροπής ενός επισκέπτη σε πελάτη, ακολουθώντας μια σειρά ενεργειών όπως:

  • Φιλοξενία site σε servers προηγμένης τεχνολογίας για ανεμπόδιστη συνεχή παρουσία
  • Responsive Design για άριστη προσαρμοστικότητα του website σε κάθε τύπο οθόνης
  • Ταχύτατη φόρτωση ιστοσελίδας
  • Εκπόνηση στρατηγικής Social Media Marketing για προσέλκυση ποιοτικών leads στην ιστοσελίδα (Facebook, Twitter κλπ).
  • Χρήση αποτελεσματικών lead generator εφαρμογών, λ.χ Linkwise για συλλογή, οργάνωση και ταξινόμηση πληροφοριών από πιθανούς πελάτες και θεαματική αύξηση του ποσοστού εγγραφών.
  • Συγγραφή ποιοτικού περιεχομένου για ενίσχυση της αξιοπιστίας (Content Marketing).
  • Στρατηγική τοποθέτηση CTAs που ευνοούν την λήψη απόφασης δράσης.
  • Δημιουργία landing pages με φόρμα επικοινωνίας σε κομβικά σημεία του site.
  • Τοποθέτηση φόρμας επικοινωνίας με δυνατότητα κλήσης στον υποψήφιο πελάτη από την εταιρεία σε στρατηγικά σημεία του site ·τόσο πάνω αριστερά της ιστοσελίδας όσο και στο footer.
  • Σχεδίαση μίνιμαλ γραφικών με σύντομες και σαφείς χρηστικές πληροφορίες.

Από τις πρώτες ημέρες διαδικτυακής παρουσίας της ιστοσελίδας, το καταναλωτικό κοινό αγκάλιασε το αποτέλεσμα της συνεργασία μας με την πάροχο εταιρεία· μεταξύ αυτών όχι μόνο ευπαθείς ομάδες, αλλά και πολίτες που προτιμούν την “έξυπνη επιλογή”.