ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Marketing & Communications

Καλώς ήλθατε στο Marketing & Communications της OnlyOne! Από κοινωνική άποψη, το Marketing είναι ο σύνδεσμος μεταξύ των απαιτήσεων μιας κοινωνίας και των οικονομικών προτύπων που ανταποκρίνονται σε πραγματικές συνθήκες. Το Marketing ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες μέσω διαδικασιών ανταλλαγής και δημιουργίας μακροχρόνιων σχέσεων.

Μια στρατηγική μαρκετινγκ θα σας βοηθήσει να ορίσετε επιχειρηματικούς στόχους και να αναπτύξετε δραστηριότητες για την επίτευξή τους.

Η δημιουργία μιας στρατηγικής Marketing περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

  • Information Gathering
  • Evaluation of Organization Capabilities
  • Identify Market Opportunities
  • Set Objectives of Marketing Strategy
  • Formulate an Action Plan

Ένα Marketing Plan επικεντρώνεται στις πωλήσεις και τη διατήρηση των πελατών. Είναι στρατηγικό και περιλαμβάνει αριθμούς, γεγονότα και στόχους. Ένα καλό Marketing Plan περιγράφει όλα τα εργαλεία και τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για την επίτευξη των στόχων. Είναι το σχέδιο δράσης σας – τι θα πουλήσετε, ποιος θα θέλει να το αγοράσει και οι τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες που οδηγούν σε πωλήσεις.

Το σύνολο των υποχρεώσεων που απαιτούνται για την επιτυχή διαχείριση περιλαμβάνουν:

  • capturing marketing insights
  • connecting with customers
  • building strong brands
  • shaping the market offerings
  • delivering and communicating value
  • creating long-term growth
  • developing marketing strategies and plans

Το μάρκετινγκ είναι η δημιουργία, η επικοινωνία και η παράδοση της αξίας, καθώς και η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων για μια ζωή.

Το μάρκετινγκ δεν ξεκινά με μια νέα ιδέα ή ένα καινοτόμο προϊόν. Ξεκινά με τους πελάτες – αυτοί είναι οι άνθρωποι που κάνουν την επιχείρησή σας επιτυχημένη και εδώ είναι που το καλό μάρκετινγκ μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά.

Το μάρκετινγκ σας επιτρέπει να τοποθετείτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και να στοχεύετε πιο αποτελεσματικά σε διαφορετικά target groups. Σας βοηθά να μεγενθύνετε γρήγορα τα πιο κερδοφόρα τμήματα της επιχείρησής σας, ώστε να μπορείτε να εκμεταλλευτείτε πλήρως τις ευκαιρίες που υπάρχουν. Προσδιορίστε πώς θέλετε να τοποθετήσετε το προϊόν σας, με βάση την προσωπικότητα και τη συμπεριφορά της στοχευόμενης αγοράς σας.

Ένα επιτυχημένο marketing περιλαμβάνει:

  • concepts & plans,
  • analyzing the micro and macro environment,
  • preparing a marketing strategy,
  • tools for segmentation and positioning,
  • measure performance,
  • and the importance of digital marketing.

Γιατί χρειάζεται περισσότερη προσοχή το Marketing σήμερα;

Δεδομένου ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει συνεχώς και οι προτιμήσεις των πελατών συνεχίζουν να εξελίσσονται, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα. Είναι σημαντικό να δοθεί ίση έμφαση τόσο στο Micro όσο και στο Macro περιβάλλον και να αντιδράσουμε αναλόγως σε αλλαγές μέσα σε αυτά.

Ποιό μοντέλο Μάρκετινγκ χρειάζεται η επιχείρησή μου;

Οι πελάτες αποτελούν το μείγμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας, είναι σημαντικό να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε ένα σχέδιο που εξισορροπεί το κέρδος, την ικανοποίηση των πελατών, την αναγνώριση της επωνυμίας και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Η ιδέα πίσω από αυτό είναι ότι όσο πιο οικεία είναι μια εταιρεία με τον καταναλωτή, τόσο καλύτερα μπορεί να ευθυγραμμίσει τις στρατηγικές της και τόσο μεγαλύτερες θα είναι οι τιμές μετατροπής της.

Marketing & Communications, ως Digital Agency παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες Marketing που δημιουργούν ισχυρά brands.

Η επιτυχία της επιχείρησής σας έγκειται στην αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ της διαχείρισης και της προσαρμογής των τεσσάρων κύριων μεταβλητών marketing mix variables (προϊόν, τιμή, μέρος και προώθηση).

Εντοπισμός κατάλληλων πελατών (τμηματοποίηση και στόχευση) τοποθετώντας την επιθυμητή εικόνα προϊόντος ή υπηρεσίας στο μυαλό των πελατών (τοποθέτηση).

Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να διερευνήσουμε την κατάλληλη στρατηγική.

Πιστοποιημένος Strategic Marketing Consultant της OnlyOne αναλαμβάνει την στρατηγική ώστε να αναπτύξετε τους επιχειρηματικούς στόχους.