Εταιρική Φιλοσοφία

Η πορεία και η εμπειρία μας στον τομέα της διαφήμισης μας έκανε να είμαστε πεπεισμένοι: Έξυπνες ιδέες έχουν πολλοί. Επιτυγχάνουν όμως μόνο όσοι γνωρίζουν τον τρόπο να τις μετουσιώνουν σε πράξη. Για τον λόγο αυτό η φιλοσοφία της εταιρείας μας στηρίζεται στη σπουδαιότητα των συνεπαγόμενων εννοιών «τεχνογνωσία», «εξειδίκευση», «διαφοροποίηση».

Για την επιτυχία της επιχείρησής σας δεν απαιτούνται αμέτρητες ενέργειες, χιλιάδες ευρώ και αμέτρητες γνώμες. Χρειάζεστε μόνο μία εταιρεία που να μπορεί να ικανοποιήσει πολύπλευρα κι αποδοτικά κάθε σας επιχειρηματικό στόχο και ανάγκη.

Μόνο ένα λεπτό για να έρθετε σε επικοινωνία μαζί της. Μόνο μία απόφαση για να λάβετε ποιοτικές υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων, γραφικού σχεδιασμού και Internet marketing. Κι αυτή δεν είναι άλλη από την OnlyOne- όπως προδίδει και η ίδια η ονομασία της εταιρείας.

Στον πυρήνα της εταιρικής μας φιλοσοφίας βρίσκεται η γνώση της επικοινωνίας. Συνεργαζόμενοι με πληθώρα εταιρειών ενός ευρέως φάσματος τομέων δραστηριοποίησης και επιχειρηματίες διαφορετικούς βεληνεκούς και ιδιοσυγκρασίας, μάθαμε να ακούμε και να κατανοούμε ουσιαστικά τον πελάτη μας ώστε όχι μόνο να μπορούμε να προσφέρουμε ό,τι ακριβώς επιθυμεί, αλλά και να προνοούμε για όλα όσα ενδέχεται να χρειαστεί στη συνέχεια. Ο δρόμος προς την κορυφή είναι για μας αυτός της προνοητικότητας.

Multum, non multa

Πιστεύοντας απόλυτα στην ισχύ της απλότητας, ανάγουμε σε αρχή της φιλοσοφίας μας το παραπάνω λατινικό ρητό που ελληνιστί αποδίδεται ως «Πολύ, όχι πολλά»- κάτι που επαληθεύεται και στο έργο μας.

Μακριά από φθηνούς εντυπωσιασμούς, περιττά εφέ και πολλές σπασμωδικές κινήσεις πρόκλησης ενδιαφέροντος, επιλέγουμε να κατασκευάζουμε ιστοσελίδες με στόχο το «πολύ απλό», το «πολύ αξιόπιστο» και το «πολύ αποδοτικό». Καταστρώνουμε στρατηγικές προώθησης εταιρειών τις οποίες οι γνώστες του επαγγέλματος θα χαρακτηρίσουν «πολύ έξυπνες» και «πολύ καινοτόμες».

Φιλοσοφία μας όμως αποτελεί και το να μην επαναπαυόμαστε. Να μένουμε ανεπηρέαστοι από τον σύγχρονο ανταγωνισμό και να εστιάζουμε αποκλειστικά στην επιρροή του αποδέκτη της διαφημιστικής μας προσπάθειας, εξασφαλίζοντας το μέγιστο όφελος του πελάτη.