Σχεδιασμός λογότυπου Neo Trades

Μπορούμε να μιλάμε για προσέγγιση στόχου δημιουργίας, όταν ένα Logo στους τόνους του πράσινου προϊδεάζει τον δέκτη για τις περιβαλλοντικές αξίες μιας εταιρείας.

Όταν όμως πρόκειται για τη NEO TRADES, που μεγάλη πληθυσμιακή μερίδα αναγνωρίζει ως συνώνυμο ποιοτικών και φυσικών διατροφικών σκευασμάτων, πρόκειται για “απόλυτη επιτυχία”.

Αναζητώντας κανείς τον “ηθικό αυτουργό” της υψηλής αναγνωρισιμότητας του λογοτύπου της, ανακαλύπτει -όπως ίσως ήδη υπέθετε- την OnlyOne.

Με μοναδική τεχνογνωσία και αισθητική, καταφέραμε κατά την υλοποίηση του  Logo Design της Neo Trades να αναδείξουμε αποτελεσματικά τον φυσιοκεντρικό της χαρακτήρα.

Με περισσή έμπνευση και τον συνδυασμό WordMark και Pictorial Mark δημιουργήσαμε ένα αποτέλεσμα αυξημένων εμπορικών προοπτικών και διαχρονικότητας, υψηλής σχετικότητας και αποδοτικής ευελιξίας.

Αποσαφηνίζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του λογότυπου:

Εμπορικότητα: Καθώς το Logo μιας εταιρείας συνιστά την πρώτη εντύπωση που αποκομίζει κανείς από αυτή, εξασφαλίσαμε πως το κοινό θα λάβει “σαφές επικοινωνιακό μήνυμα”.

Mε λιτές σχεδιαστικές γραμμές, απλή μορφή γραμματοσειράς και το χαρακτηριστικό σύμβολο κλωνάρι ελιάς, διαμορφώσαμε ένα αποτέλεσμα υψηλής σχετικότητας με μοναδική ευκολομνημόνευτη ταυτότητα.

Ευελιξία: Η σχεδίαση επιτρέπει στο κοινό να συνδυάσει οπτικά την εταιρεία τόσο με το εικαστικό στοιχείο όσο και με την την γραμματοσειρά του logo.
Επιπροσθέτως, η μονοχρωμία στη σχεδίαση ευνοεί την άριστη απεικόνιση του λογοτύπου τόσο σε διαδικτυακή όσο και έντυπη χρήση, καλύπτοντας τις απαιτήσεις ποιοτικής προβολής.

Διαχρονικότητα: “Παίζοντας” με τις αποχρώσεις ενός και μόνο χρώματος- του πράσινου- σε γραμματοσειρά και σύμβολο-υπογραμμίσαμε πως για την NEO TRADES “όλα είναι φύση”.

Εμπνεόμενοι το λογότυπο από την βαθιά περιβαλλοντική φιλοσοφία της εταιρείας, αυξήσαμε θεαματικά τις πιθανότητες «Αποτύπωσης της Μνήμης» ως “κλασική” αξία.