Δημιουργία site heron prosfora revma

Δημιουργία ιστοσελίδας και micro site για την εταιρεία prosfora revma για την Online προώθηση για την εξοικονόμηση χρημάτων στο ρεύμα. Δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας με σύστημα διαχείρισης wordpress.

Την εποχή που το ηλεκτρικό ρεύμα τείνει να θεωρείται ακριβό “εμπόρευμα”, η ΗΡΩΝ επιλέγει να το αντιμετωπίζει ως “κοινωνικό αγαθό”.

Καθότι πρόκειται για προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας με υψηλή αξιοπιστία υπηρεσιών και αξιόλογη επενδυτική δραστηριότητα στις παραγωγικές του μονάδες, το ζητούμενο ήταν η “αποδοτική προβολή”.

Η OnlyOne προσέφερε και σε αυτή την περίπτωση την ολοκληρωμένη λύση: Custom σχεδιασμό δυναμικής ιστοσελίδας “ειδικά κατασκευασμένης” να πρωτοστατήσει.

Γιατί στην OnlyOne δεν αναλαμβάνουμε απλά την κατασκευή του website σας, αλλά την επιτυχία της επιχείρησής σας με εκπόνηση κατάλληλης στρατηγικής και μεθοδικότητα.

Οι ενέργειες που πραγματοποιήσαμε για την εκπλήρωση του στόχου:

Όπως κάθε εταιρεία αποφασίζει την διαδικτυακή της προβολή προς διεύρυνση της φήμης και του πελατολογίου της, ομοίως και η ΗΡΩΝ.

Οι χαμηλές της χρεώσεις χρειαζόταν αποτελεσματική προβολή, η επιχειρηματική της προσπάθεια ασφαλές έδαφος ευδοκίμησης και η εταιρική γιγάντωση τη μετατροπή διαδικτυακού κοινού σε πελάτες.

Προς ικανοποίηση των παραπάνω απαιτήσεων:

Κατασκευάσαμε για την ΗΡΩΝ προσφορά ρεύμα ιστοσελίδα μιας σελίδας (One page Website Design) εμπνεόμενοι από τα σύγχρονα διεθνή πρότυπα σχεδίασης. Αποτέλεσμα της κατασκευής μας, η δημιουργία ενός website υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας, μοναδικής ευχρηστίας και άριστου responsiveness.

Αναλάβαμε τη δημιουργία Ποιοτικού Περιεχομένου (Content Marketing) τόσο για την ιστοσελίδα όσο και για τα social media κανάλια της. Με σαφή, περιεκτικά, χρηστικά και σύντομα κείμενα επιτύχαμε κατακόρυφη αύξηση του traffic και του awareness της εταιρείας.

  1. Μελετήσουμε ενδελεχώς προς περαιτέρω αξιοποίηση την συμπεριφορά και τις ανάγκες του διαδικτυακού κοινού, όπως παρατηρούνται στην αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο της σελίδας.
  2. Να οδηγήσουμε με προσεκτική στόχευση στην ιστοσελίδα της ΗΡΩΝ “ποιοτικούς Leads”- πραγματικά δηλαδή δυνητικούς πελάτες, θετικά διακείμενους να ολοκληρώσουν τις επιθυμητές προκαθορισμένες ενέργειες.
  3. Εφαρμόσαμε αποτελεσματική στρατηγική Lead Nurturing, εξασφαλίζοντας πραγματοποίηση “τελικής ενέργειας” με κατάλληλη τοποθέτηση φόρμας επικοινωνίας σε στρατηγικά σημεία του site, CTAs και “έξυπνο” sales funnel.

Προσφέροντας στο διαδικτυακό κοινό της ΗΡΩΝ το κατάλληλο περιεχόμενο τη σωστή στιγμή δεν αυξήσαμε απλά το conversion rate της ιστοσελίδας· θέσαμε τα θεμέλια για μία μακρόχρονη σχέση εμπιστοσύνης εταιρείας- πελατών.